سیویل سان
تولید کننده تجهیزات قالب بندی بتن
قیمت قالب فلزی 100 * 50

قالب فلزی ۱۰۰ * ۵۰

فهرست محتوا

قیمت قالب فلزی ۱۰۰ * ۵۰

قیمت قالب فلزی ۱۰۰ * ۵۰ به دلیل اینکه این قالب، از پرکاربرد ترین سایز های قالب بتن در قالب بندی است، یکی از معیار های مقایسه قیمت توسط پیمانکاران و قالب بند ها می باشد. با توجه به این که وزن قالب های تولیدی شرکت های مختلف برابر نیست، قیمت قالب فلزی ۵۰، معیار مناسبی برای مقایشه نمی باشد. قالب های فلزی به صورت کیلوئی قیمت گذاری می شوند که معیار دقیق تری برای مقایسه قیمت ها می باشد.

لازم به ذکر است معمولا پیمانکاران و قالب بند ها، در قالب های یک متری ، فقط عرض قالب را بیان می کنند. منظور از قالب ۵۰ همان قالب ۵۰*۱۰۰ می باشد.

وزن قالب فلزی ۱۰۰ * ۵۰

قالب فلزی مدولار تخت در سایز های ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ سانتی متری و در سه سایز ۱ متری، ۱.۵ متری و ۲ متری تولید می شوند. با توجه به این که قالب ها در دو نوع لبه ۵ و لبه ۶ سانتی متری و همچین ساده یا سوراخ دار تولید میشوند، وزن قالب فلزی ۵۰ (قالب فلزی ۱۰۰ در ۵۰) به شرح زیر می باشد:

وزن قالب فلزی ۱۰۰ * ۵۰

سایز قالب فلزیوزن لبه ۵وزن لبه ۶وزن لبه خم
۱۰۰ * ۵۰۱۹.۸۲۳ ۱۸.۸
۱۰۰ * ۵۰ سوراخ دار۲۰۲۳.۲۱۹
وزن ها تقریبی و برحسب کیلوگرم می باشد

 

جهت مشاهده وزن قالب فلزی ۱۰۰ * ۱۰، ۱۰۰ * ۱۵، ۱۰۰ * ۲۰، ۱۰۰ * ۲۵، ۱۰۰ * ۳۵، ۱۰۰ * ۳۵، ۱۰۰ * ۴۰، ۱۰۰ * ۴۵ و… می توانید به وزن قالب فلزی مراجعه نمایید.

وزن قالب به عوامل زیادی همچون موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع ورق مورد استفاده (ورق فولاد مبارکه St 37 یا ورق فولاد غرب)
  • نوع ساخت قالب (قالب جوشی – تسمه ای یا لبه خم)

 

قالب فلزی 100 * 50 سوراخ دار

 

قالب های تولیدی با ورق فولاد مبارکه از وزن بیشتری نسبت به قالب تولیدی با ورق فولاد غرب دارد. قالب های جوشی نیز وزن بیشتری نسبت به قالب های لبه خم دارند.

 

قیمت قالب فلزی ۱۰۰ * ۵۰  =  وزن قالب فلزی ۱۰۰ * ۵۰  *  قیمت هر کیلو قالب فلزی

 

۵/۵ - (۱ رای)
تیم تولید محتوا سیویل سان

درباره تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای سیویل سان در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه ابزار و مصالح ساختمان را تهیه کنیم، با ما همراه باشید.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *